Uncategorized

Scrisoare către fete

(y)

Ineptias

A trecut un an de când am scris acest articol, iar acum, citindu-l, mă regăsesc în el şi îmi dau seama că principiile nu se schimbă. Cu toate astea modul nostru de a percepe lucrurile evoluează, de aceea am adus unele îmbunătăţiri articolului.

E ora doua noaptea, am ajuns nu demult acasă după o plimbare nocturnă prin oraș si mă gândesc la adolescență, la fete şi băieți, la dragoste şi sex, la însuși prejudecata că băieții se gândesc doar la sex.

Da, dragi fete, băieții sunt conduși de instincte primare. Mereu am fost şi vom fi conduși de ele. Probabil crezi şi tu că băieții se gândesc doar la sex şi într-o anumită măsură ai dreptate. Un băiat, când vede o fată, atrage atenția la forme. Şi e absolut normal asta, pentru că așa ne dictează instinctele pe care, oricât de mult am dori, nu le putem controla. Când vezi o fată atrăgătoare…

View original post 1,028 more words

Leave a Reply

