discutii/ coffee talks

Daca dragoste nu e….facem sex?!

Ascultă de părinți,spune-i mamei tale tot,despre orice.Dacă vreun baiat încearcă să facă sex cu tine,spune-i mamei tale i  apoi o sa vezi ce-i aia.Mie mama mi-a spus doar atât:SĂ NU FACI SEX.Da,știam că nu e bine,știam de fiecare large (4)dată că greșesc.Știu că e vina mea în cea mai mare parte.Însa,cred că dacă mama mi-ar fi spus mai multe și dacă eu îi spuneam mai multe,era altfel.” ,mi-a spus prietena mea de 19 ani care acum e însărcinată.Mi-a mai spus și că a ajuns la concluzia că toți bărbații sunt niște escroci și niște porci,am încercat să-i spun că nu e chiar așa(eu,o copilă de nici 17 ani),nu m-a contrazis.”Ai dreptate nu toți,mai sunt si ok:stii,tu,cum ar fii tata,bunicul….dar majoritatea sunt.”

Ea,totuși, un caz fericit…tipul respectiv vrea să se căsătoreasca cu ea,chiar e bucuros că o să aiba un copil.Respectivul,din afara,cum zicea și ea “arată ca un miel”.Băiat cu bmw,25 de ani,are bani,casa,arata foarte bine si totusi nu e de-ajuns.Nu il iubeste.

Daca dragoste nu e…..facem.Cam așa cred că au crezut amândoi,însă acum ea și-a dat seama că defapt:”dacă dragoste nu e,nimic nu e.”

UPDATE: acum eu am 19 ani aproape, ea nu s-a mai căsătorit cu tipul respectiv, și cred că tocmai asta face cazul ei fericit.Tipul o înșela…Tipul e logodit din nou, nu și-a mai vizitat fata de cand s-a nascut.Ea e mamă singură, și cu siguranță mai fericită decât ar fi fost dacă s-ar fi căsătorit cu tatăl fetiței.Daaa, e fetiță, o dragă de fetiță care merită toată dragostea din lume!Și ce dacă a fost o greșeală la momentul respectiv?Acum sigur nu mai este, acum e o comoară ce a schimbat vieți.

Acest articol nu mai e doar despre o sarcină din greșeală, e despre o mămică foarte curojoasă care luptă împreună cu fetița ei împotriva lumii.

21248336_483596792006814_4174085312256456104_o

One thought on “Daca dragoste nu e….facem sex?!

Leave a Reply

