Uncategorized

Lacrimi călătoare…

Hm…ai să pleci.Nu-mi place deloc cum sună,chiar deloc.Dintre toți aș fii vrut ca tu să fii cel care rămâne.Cel care rămâne aici,lângă mine.

image

Știu…știu că distanța n-ar trebui să schimbe nimic.Știu că timpul ăsta petrecut la distanță ar trebui să mă ajute să-mi dau seama de ce vreau exact,de ce simt exact pentru tine.Poate de asta mi-e teamă.Mi-e teamă că s-ar putea să nu mai simt la fel când ai să te întorci.
Sau poate mi-e teama că tu nu o să simți la fel.Mi-e teamă că eu o să mor de dorul tău aici,iar tu o să uiți de mine acolo…
Chiar nu știu ce înseamnă mâine,ce o să simt sau ce o să vreau mâine,dar știu că azi te vreau pe tine și te vreau lângă mine.

Leave a Reply

