Uncategorized

septembrie & frica

Dimineata de septembrie…dimineata rece,doar cafeaua ma mai incalzeste.
Pun din nou tot ce s-a intamplat sub cuvantul”poate”,mai adaug langa el si un semn de intrebare
si parca nu mai sunt sigura de nimic.11794594_691596750973378_5209439074257073288_o
De ce oare fac asta mereu?O sa-mi traiesc toata viata langa “poate”!?De ce oare sunt in incertitudine mai tot timpul?
Mereu intrebatoare,niciodata sigura de un lucru.Nu este zi sa nu ma gandesc cum va fi maine
daca azi fac asa.
Mi-e frica asta e problema.De ce?Mi-e frica sa nu fac alegeri gresite,sa nu ma trezesc peste zile,luni sau ani ca am ales gresit si sa
ma intreb “cum ar fi fost daca?”.
Mi-e frica sa risc.
Oh,Doamne sunt o fricoasa.Mi-e frica defapt de viata…

Leave a Reply

