Uncategorized

Start TODAY

Hai,spune.mi,de cate ori ai spus “de maine” sau “de luni”?Dar,fii sincer…mai mult decat o singura data,asa-i?

Toti facem asta..aproape zilnic.Dar,de data asta incep de azi!Stiu,e joi noaptea..deja vineri,chiar.Nu-mi mai pasa!Atat m-am saturat sa tot aman!Vreau sa fac ceva!Ceva cu viata mea!Nu mai vreau sa irosesc timp degeaba..de cate ori am zis asta si uita-ma ca o zic din nou.Imi promit din nou ca o sa-mi indeplinesc toate planurile.Insa,am schimbat ceva…nu de maine,de AZI!tumblr_nuucwwIJpx1tkqim0o1_500

Mi-am dat seama ca am nevoie de o detoxifiere,atat la propriu cat si la figurat!Trebuie sa fac niste curatenie in viata mea.Incepand cu alimentatia proasta si stilul meu prost de viata dezordonata,si continuand sa fac curatenie in mintea mea,sa arunc la gunoi niste ganduri negativiste si sa nu uit sa sterg praful din suflet…s-a cam acumulat.Incep sa nu mai vad ce am pe rafturi de la atata praf.Poate ar trebui si sa aerisesc putin,sa las sa plece tot ce vrea sa plece.

Am cam uitat si de Dumnezeu..l-am parasit undeva intr-o camaruta bine ascunsa a sufletului meu si am uitat sa trec pe la El,de la atata praf si mizerie nu am mai vazut camaruta in care ma astepta.Lumina asta falsa m-a facut sa uit ca doar in camaruta in care se afla El am lumina naturala,am uitat ca doar din camaruta aia vad rasaritul.Dar,de AZI promit sa trec pe la EL in fiecare zi.

De azi spun la orice vreau sa fac “AZI”!

Leave a Reply

