Uncategorized

Tuturor prietenelor mele dragi.

Dragele mele prietene,de cate ori ar trebui sa va mai spun ca sunteti minunate?!

Sincer,nici nu mai stiu cum sa-I multumesc lui Dumnezeu pentru voi!Vreau sa vedeti si voi cat sunteti de frumoase!Vreau sa va dati seama ca meritati tot cei mai bun pe lumea asta!Vreau sa stiti ca atunci cand va spun ca va ador si ca nu stiu ce m-as face fara voi,nu o spun din politete,ci din toata inima mea si cu toata sinceritatea mea.

Ma tot gandeam…de ce sa am 100 de prieteni cand pot sa am 3-4 cat 100?Tot timpul am fost pe conceptul:”quality not quantity”.

Sunt atat de norocoasa ca am dat peste fete care mai stiu sa fie prietene adevarate,prea multi oameni falsi in ziua de azi.Prin acest micut artgjhicol vreau sa va multumesc pentru tot ce faceti pentru mine,pentru ca desi sunt o persoana inchisa de numa,voi reusiti sa vedeti dincolo de aparente,ca desi pot fi cea mai enervanta si indecisa persoana reusiti sa ma ascultati si sa nu-mi judecati alegerile,ca desi sunt uneori prea cruda si poate zic lucrurilor prea in fata,reusititi sa apreciati sinceritatea si sa nu va suparati.Va multumesc pentru toate zilele in care ma faceti sa ma simt mai bine,iubita si fericita!

Doaaamne,vreau sa va zic ca voi stiti sa iubiti si meritati persoane care sa va iubeasca asa cum o faceti voi,chiar mai mult.Nu acceptati farame de iubire!Meritati totul!

Leave a Reply

