Uncategorized

Azi recomand…si cer sfaturi si pareri

Iar stam seara la cafea…dar,pentru mine nu e o problema asta,cafeaua e buna oricand.

Azi va recomand si eu niste chestii pentru vremea asta.De ceva timp urmaresc un serial: Reign.E vorba despre Mary-queen of Scots pe durata in care locuieste in Franta.E un serial foarte bun,parerea mea..are de toate:drama,romantism,istorie.Reign_trio_poster

Hmm,mai apoi niste piese care le-am ascultat non-stop zilele astea:

Dar,caaarti..nu am zis nimic de carti.Pai,sinceeer..nu am mai prea citit,ultima carte a fost “Sezonul pasiunilor” de Sarah MacLean si acum citesc “Un altfel de fericire” de Marc Levy.

Si niste articole de care am dat zilele astea si tare mi-au placut:

O plimbare pe straduta…

https://illusionsstreet.wordpress.com/2015/10/21/am-deschis/

si niste fursecuri cu ciocolata…

https://fursecuricuciocolata.wordpress.com/2015/10/21/intrebari-de-toamna-tarzie/

Si…stiu ca sunt la inceput cu treaba asta de blogger,vreau sa va spun ca accept orice sfat si chiar critica atata timp cat este una constructiva.Astept pareri…in legatura cu  ceea ce si cum scriu,in legatura cu tema blogului,in legatura cu orice tine de blog..

One thought on “Azi recomand…si cer sfaturi si pareri

Leave a Reply

