direct din suflet

Lasa-ma sa te incurc sau te arunc..

-Adevarul e ca..nu te supara,esti o persoana dificila.

Mi-a spus o doamna pe care o cunosc de vreo 3 saptamani si in fata careia pur si simplu doar mi-am exprimat niste puncte de vedere.

Oare chiar asa e?Mi se spune des ca sunt greu de inteles,ca pun oamenii pe ganduri cand spun ceva,ca ii incurc cu vorbele mele,ca niciodata nu spun din prima ce vreau sau nu le spun lor ce sa vrea sau faca.Stiu si eu ca sunt o indecisa si jumatate,dar de obicei fac alegeri bune pe ultima suta de metri.

Ce zici?Vrei sa traiesti cu incertitudinile mele si sa te increzi ca o sa fac la sfarsit alegerea buna?

Ei bine..aici intervine alta problema.Am spus alegerea buna,nu alegerea in favoarea ta.Intelegi cum vrei,dar nu veni la mine sa imi arati consecintele dupa.

Intr-adevar si cu mine e ca pe ocean…Daca nu suporti valurile si ti-e rau de apa,mai bine nu te urca la bord.

Cei ce nu pot gasi lucrurile bune pe timpul calatoriei pe apa,nu au dreptul sa se bucure nici de tarm..

Cei ce nu s-ar arunca dupa tine daca valurile sunt prea mari si te rastoarna,nu merita sa mai ramana pe bord.

Cei ce nu suporta de curentul de ocean,nu au ce cauta la bordul vasului.

Cei ce nu vad frumusetea in infinitul oceanului si se tem sa nu fie aruncati in el,pe aceia nu ii invita in calatorie sau daca deja ai facut-o arunca-i cat mai repede si nu-i lasa sa mai vada tarmul impreuna cu tine,nu merita.

Leave a Reply

