direct din suflet

Octombrrrie..

Deja pe sfarsite si luna asta..Se duc zilele faine de octombrie,cu soarele timid,frunze colorate,zile ploioase dar nu prea friguroase..

Se duc si serile de octombrie petrecute pe la colturi de strada,cu saruturi timide,imbratisari calduroase si cuvinte soptite in miez de noapte..

Se duc zilele in care aproape muream de dorul tau ,se duc zilele in care eram o pesimista mare,si parca ma fac tot mai optimista.

tumblr_nft26oD4ZU1s58pp9o1_540

Se duc zilele in care eram inchisa de numa,si parca mi se pare ca vorbesc prea mult despre mine si ceea ce simt.Ma simt mai goala,adevarul e ca imi place sa am mici secrete..

Imi placea asa de mult sa il tin ascuns,sa stie cat mai putina lume…Ma simteam muult mai bine.

Ce as putea sa mai zic?Luna asta a fost plina de suisuri si coborasuri pentru mine..Au fost seri in care nu mai puteam de fericire,si seri in care imi plangeam de mila.Au fost zile in care nu mai stiam cum sa fac sa nu para falsa bucuria mea,au fost zile in care m-am dat batuta si am recunoscut ca nu sunt ok..

Daca ar fi sa-mi numar realizarile as numara timpul petrecut cu el,timpul petrecut cu prietenii,acel timp care l-am daruit persoanelor dragi..as numara cartile citite,plimbarile si cafelele bune…Si normal imbratisarile primite si date de sau la persoanele atat de dragi mie…o imbratisare sincera,te incalzeste si iti da multa energie pozitiva.

Se duce Octombrie si tot ce vreau de la Noiembrie…e un NOI!

Leave a Reply

