direct din suflet

Spiritul Crelaciunului

Am casa impodobita deja,peste tot globulete,luminite,stelute si imi rasuna cel putin jumatate din zi colinde in cap…si totusi parca in inima nu am atmosfera asta.Tot incerc sa ma conving ca e din cauza vremii.

Oare chiar a disparut “spiritul Crelaciunului“?

Sau sa fie oare problema la mine?Am uitat oare sa ma bucur de lucrurile mici?Ei,bine..daca asa este atunci ar trebui sa imi reamintesc din nou ca nimic nu e mai de pret decat un sfat bun,o imbratisare calduroasa,un zambet atunci cand simti ca toti te urasc,un sarut cand crezi ca totul s-a sfarsit.Doamne,cum pot sa uit ca trebuie sa ma bucur de prietenii pe care ii am,de familie,de el,cum pot sa uit ca astea sunt lucrurile astea sunt cele mai importante?

Si totusi..uite ca vorbesc de Craciun si nu zic nimic de Isus..spre rusinea mea o spun,dar nu imi vine sa cred ca nici acum nu ii acord atentia pe care o merita..

Speer,ca pana la urma,sa simt acel sentiment de bucurie.Sa simt ca pot iubi o lume intreaga,ca am de daruit la toata lumea din iubirea si fericirea mea si sa nu ma zgarcesc sa o impart..large

Leave a Reply

