people

Sa stai si sa induri..

Zilele astea am stat de atatea ori cu laptop-ul deschis in fata mea,pregatita sa scriu..doar ca imediat ce incepeam sa scriu,imi dadeam seama ca nu despre asta vreau sa scriu sau ca amestecam diferite subiecte…Dar,azi mi-am dat seama despre ce vreau sa scriu,mai mult despre ce trebuie sa scriu.Din pacate,a trebuit sa imi aud din nou vecina strigand si plangand in hohote,ca sa realizez cat de binecuvantata sunt ca am parinti ca ai mei.

Intr-adevar ma cert cu ei cateodata si de 4-5 ori pe zi,dar la sfarsit de zi nu mai eu stiu cum Il rog pe Dumnezeu sa mi tina in viata si sa ma ajute sa ii pretuiesc asa cum ar trebui.

Intr-adevar si ei se mai cearta,pentru ca in viata nu e totul roz si nu plutesti tot timpul pe petale de trandafiri,dar…Doamne,dulce le este impacarea si mari le sunt regretele dupa fiecare mica cearta.

Se intampla deja tot mai des…tot mai des o aud tipand de suparare si durere,ii aud pe copii strigand sa o lase in pace,pe el injurandu-i si alungand-o de acasa.De cate ori nu imi venea sa plang cu ea,am constatat cate indura femeia asta ca sa isi tina casa pe picioare,ia ii intretine pe toti,el prea putin face…Eu sa fi fost in locul ei,probabil,mi-as fi luat catrafusele si copiii si l-as fi lasat in plata Domnului,insa ea,saraca sta si indura…Oare cat or mai tine-o puterile?

Ce Craciun o sa aiba oamenii astia?Toata bucuria lor o sa fie falsa…

Ce exemplu ii da el baiatului sau?Sper ca acest mic baietel cand va creste sa isi aduca aminte cat i durea cand o vedea pe mama lui suferand,nu cand il vedea pe el batand-o sau injurand-o,si sa stie sa nu le distruga si el copilaria copiilor lui.Sper ca fata lor sa fie mai atenta cand o sa isi aleaga partenerul de viata,si sa nu ii fie frica sa iubeasca din cauza ca acum vede prea putina dragoste in familia lor..

Acum de Sarbatori le doresc: PACE & IUBIRE!

Leave a Reply

