direct din suflet

Craciunul meu perfect

Am citit urmatorul minunat articol si am zis:chiar asa pentru mine ce inseamna un Craciun ideal,perfect?

Cand aud aceasta expresie “Craciun perfect” nu ma pot gandi decat la…muulti copii,frati,surori,nepoti si nepotele saltand peste tot,living-ul plin de unchi,matusi si bunici.Un Craciun in familie,asa cu toooata familia..

Deja parca simt mirosul de cozonac si sarmale amestecat cu cel de brad..hmm,mai incet putin,parca aud cantand colinde.Oh,e bunicul si-a luat acordeonul si a inceput sa cante.

Doamne,uite ca ninge!Copiii sunt deja pe afara!Trebuie sa rearanjez bradul putin,parca se cam clatina..vai,ce bine ca inca nu a luat nimeni locul de langa semineu,vreau sa ma cuibaresc acolo.Sa le chem si pe fete,dragele mele verisoare sa stam toate la o cafeluta si sa povestim despre toate chestiile cu care am ramas in urma…

Dar,sa nu uit de cel mai de pret lucru…rugaciunea,acea rugaciune care iti ridica sufletul in slavi divine,acea rugaciune in care intr-adevar simtim ca suntem una,ca suntem o familie unita..Acea rugaciune in care simt ca mi se umpla cu adevarat inima de pace,bucurie,multumire si iubire!

Hm….toate ca toate,insa trebuie si cadouri,poate nu toti gandesc gandesc la fel,dar eu apreciez acele cadouri putin costisitoare si din inima..cum ar fi:scrisorile,felicitarile,cartile,o cana draguta dn care sa imi beau cafeaua…asa ca de-abea sa impart scrisorile la tot familionu’.

Leave a Reply

