direct din suflet

Jesus is the reason for the season

Atat am mai vazut citatul asta zilele astea…si sincer,stateam si ma gandeam cati dintre cei care am pus citatul asta pe instagram,facebook,snapchat si mai stiu eu ce,ne-am luat frumos Biblia,am inceput sa citim si am lasat toate deoparte,asa pentru o ora pe zi?Dar ,oare cati dintre noi am daruit ceva?Si nu,nu ma refer la cadourile alea date la prieteni,bunici sau oameni care in cele mai multe cazuri ne-au facut si ei la randul lor un cadou.Ma refer la acele cadouri date la un om pe care nu l-ai mai vazut in viata ta si stii ca nu are cum sa iti dea nimic in schimb decat un “multumesc”…

Te-ai intrebat “WHAT WOULD JESUS DO?” macar odata saptamana asta?Daca nu…atunci spune-mi cum putem zice ca El e motivul cand nici acum nu facem ce ar face El?

Sincer,si eu iubesc toate chestiutele astea creeate de  noi..cu luminite.cu decoratiuni,cadouri,lumanari si pregatiri de Craciun,desi cam tarziu,dar…mi-am dat seama ca ar trebui sa ne pregatim inima pentru Craciun,si mai apoi casa si altele.Ne-am pregatit noi oare inima pentru Craciun?

Leave a Reply

