direct din suflet

Bye,bye 2015…

2015 a fost atat cel mai tare cat si cel mai aiurea an din viata mea.Pur si simplu am fost peste tot si nicaieri.Ba plangeam,ba eram fericita si indragostita peste cap.

Am fost atat eleva silitoare cat si eleva rebela.Am note de 10 si 9 da’ am si absente de te doare capu’.Am fost iubita nepasatoare dar am avut si momente cand am fost prea geloasa si sacaitoare.Am gresit si mi s-a gresit ,am iertat si am fost iertata.Am primit oameni noi in viata mea si am alungat,chiar daca nu am vrut uneori,oameni din viata mea.Am cunoscut oameni faini si oameni falsi.Am legat prietenii noi.M-am apropiat de unele persoane si m-am indepartat de altele.11196333_367772203432722_8020383897549394870_n

Am avut momente de stres maxim si momente in care m.a durut in cot de tot ce era in  jurul meu.Am fost alaturi de prieteni,de oamenii dragi mie,unii mi-au fost si mie alaturi la randul lor,altii mai putin.

Nu stiu daca
este o problema ca a trecut si acest an,mai degraba ma bucur pentru ca sper ca anul asta,si anume 2016 sa fac intr-adevar TOT ce mi-am propus.Pana atunci…ii spun “pa” anului 2015,si un ” bun venit” calduros anului 2016.

Leave a Reply

