people

HUMAN

Sa fii uman?Ar trebuie sa tina de noi,nu?Din pacate,insa am cam uitat sa fim umani,sa fim ce inseamna sa fii om…

Am uitat ca trebuie sa avem un suflet si sa gandim.Actionam de prea multe ori ca niste animale,fara sa gandim sau ca si cum nu am avea suflet.

Stiu ca din cand in cand mai trebuie sa fi si egoist,dar noi o intrecem cu egoismul si lacomia.Uitam ca mai trebuie sa si daruim,uitam ca putem sa ajungem oricand la mana celuilalt.Uitam ca viata ne surprinde atunci cand ne asteptam cel mai putin si large (4)ca niciodata nu stii cand ai nevoie de cineva sa te sustina,sa fie acolo,sa zica o vorba buna,sa iti intinda o mana de ajutor sau poate un brat pe care sa plangi.

Uitam,suntem obisnuiti sa primim toate astea de-a gata.Doar pentru ce este familia?Pentru ce avem prieteni?Dar,spune-mi daca toti astia ar disparea,nu ti-ar placea sa stii ca acolo undeva un om se gandeste sa te ajute?

Ne plangem sufletele in fata unor oameni,cerem imbratisari,vorbe bune,sfaturi si toate cele,dar de dat,macar inapoi,uitam.Uitam ca sunt multi care sunt ca si noi,uitam ca tot omul are necazuri,uitam sa ascultam..

Am uitat sa fim oameni…dragostea noastra s-a racit si se raceste pe zi ce trece.

Leave a Reply

