direct din suflet

Mi-am ingropat supărările

Atâta supărare și atâta tristețe este in lumea asta… De fiecare dată când mă imbrac complet in negru ingrop cate ceva sau pe cate cineva. Imbrăcată din nou in negru,azi mi-am ingropat toate supărările.
La ce bun să mă tot întreb “cum ar fi fost dacă” sau “cum ar fi dacă”?La ce bun să tot îmi zgârii eu inima din cauza altora?
Să fii bun și blând e un lucru superb,să îți ocupi timpul demonstrând că ești așa,e in zadar.
Oamenii care te prețuiesc o să îți recunoască eforturile și truda ta.Cei care intr-adevăr țin la tine o să știe să nu îți ceară mai mult decât le poți da și vor încerca din răsputeri să îți mulțumească sau să dea și ei înapoi.Cei care sunt meniți să fie în viața ta tot timpul se vor întoarce,și nu pentru ca nu au găsit ceva mai bun,ci pentru că defapt nu au plecat niciodata definitiv.
Tu?Tu ce trebuie să faci?Tu trebuie să știi să fii prezent,dragă omule.Să fii tot timpul acolo,trup și suflet.Doar dăruindu-ne trup și suflet, vom avea parte de oameni prețioși în viața noastră.image

Leave a Reply

