direct din suflet

Ma doare de toti,dar pe cine doare de mine?

Frigul asta de februarie nu imi prea surade,sincer..nici luna plina ce a fost ieri,nici ploaie și vântul de azi.
Când mă gândeam că însfârșit sunt bine și fericită,au venit zilele astea și mi-au adus doar melancolie,dor și tristețe.
O dată cu soarele și vremea bună s-a dus și cheful meu de viață.
Știu că nu ar trebui sa fie așa,nu ar trebui sa depind de vremea de afara,ar trebui sa nu depind de nimeni.Dar parca incercand sa ucid ssinguratatea singura,am ajuns sa fiu eu ucisa de ea.
Atât mă dor toate,tot ce alta data ignoram…azi sunt mult mai sensibila,ma dor cuvintele spuse de oricine,ma dor privirile,ma doare indiferenta celor din jur,ma doare toata rautatea pe care o vad in societate.Ma dor desparitirile,chiar daca nu sunt ale mele.Ma doare tot ce indura lumea si pe nimeni nu doare ce indur eu.
Credeam ca m-am racit,dar defapt m-am topit…poate prea târziu.
Pe zi ce trece in loc sa fiu mai tare,in loc sa imi intaresc armura,tot dau jos din ea.Și o dau jos in fata orisicui.
Am o singura inima,stiu ca trebuie sa o protejez…pana acum am protejat.o prea tare,nu se poate ca de acum deloc .

image

3 thoughts on “Ma doare de toti,dar pe cine doare de mine?

Leave a Reply

