direct din suflet

Dar iti las aroma de cafea..

Am sa plec departe,dar iti las o cana de cafea.Am pus-o in cana ta preferata.Aia pe care scrie “coffee time”,dar niciodata nu ai baut cafea din ea.large (1).jpgDaca deschizi putin usa de la dormitor,si mirosi atent ii poti simti aroma chiar din pat.

Stiu ca de obicei nu bei,insa stiu si ca de obicei eu te trezeam de dimineata…Cum eu nu o sa mai fiu langa tine,sa te bazai toata ziua si noaptea,cred ca o cafea te-ar ajuta sa te trezesti.

Acum ca ti-ai luat cana de cafea in mana,ti-as spune sa stai la o cafea cu mine,dar eu o sa fiu deja plecata…asa ca,stai la o cafea gandindu-te la mine.

Hmm..oare e prea amara?Mai pune-ti niste zahar sau lapte.Sa fie prea dulce?Am pus prea mult din mine in ea,atunci.Nu am incalzit-o?S-a racit?Mi-oi fi lasat si gheata de pe suflet in ea?

Macar recunoaste,mirosul iti place…Aroma de cafea,hmm..seamana putin cu aroma mea?

Leave a Reply

