people

Ce sunt eu ca sa judec?

Atatea am auzit,citit si vazut in legatura cu toata treaba asta cu COLECTIV.Sincer,am zis la inceput ca nu o sa scriu nimic despre asta,pentru ca deja prea s-a comercializat acest dezastru.Si asta pentru ca suntem in criza.Da,suntem in criza de oameni.

Cu totii suntem obisnuiti cu acest cuvant „criza”,il auzim la televizor,il citim pe afise,in ziare,pe facebook,peste tot ,
dar mai ales il citim pe noi,pe oameni.
In ziua de azi e tot mai greu sa ai incredere in oameni,e greu gasesti un prieten,chiar si fratii se tradeaza intre ei,
asta pentru ca “nici in biserici nu mai e dragoste,e-afacere\e tot mai lacom aproapele,fratele”.Si ca tot veni vorba de biserici,da..sunt cam prea multe,dar stati…nu am o problema ca sunt multe biserici,am o problema cu faptul ca sunt mai mereu goale.Cand vad ca se construiesc doar de dragul de a avea altii functii,imi vine sa ma las de toata treaba asta cu mersul la biserica.Dar,pe langa faptul ca sunt goale,mi-am dat seama ca si cei care le frecventeaza,le frecventeaza cam degeaba…La ce te mai duci,frate si sora draga la biserica daca atunci cand altii sufera tu te apuci doar sa judeci,in loc sa te rogi.Nu ma lua in nume de rau…nu ti-am zis sa te rogi pentru cei morti,ci pentru cei vii.Poate o sa-mi ridic lume in cap,ca spun asta,dar consider ca degeaba ne rugam pentru morti.

Esti inconjurat de oameni,strigi dupa ajutor si nimeni nu iti raspunde,toti isi vad de treaba si asta pentru ca atunci
“cand esti la greu multa lume-ntoarce spatele”.

Romania a pierdut tineri,si asta e ceva.In Romania se fura si si asta e ceva.

Daca tot vorbesc de biserici,nu ma pot abtine sa nu spun ceva si “despre smerenie“.Sincer,mi s-a parut o idee foarte buna,nu stiu de ce toata lumea a inteles ca trebuie sa isi fac biserici din lemn si sa le strice pe alea mari.Lasati-le,fratilor,pe alea pe care le-ati facut,umpleti-le,da’ nu mai faceti altele degeaba,pretinzand ca asa s.or pocai sau increstina oamenii. Lui Dumnzeu ii place simplitatea,smerenia,asta au vrut sa zica,exact…trebuie sa te prinzi din titlu.

PS.articolul asta l-am scris cu mult timp in urma,chiar inainte de toata intamplarea cu colectiv,l-am refacut atunci,dar nu l-am mai postat

One thought on “Ce sunt eu ca sa judec?

Leave a Reply

