people · Uncategorized

Unde traim???

Sunt foarte revoltata si cred ca am si de ce.

Am mai scris despre asta pe blog,inainte de Craciun..E vorba despre vecina mea sau mai bine zis despre suferintele ei.

Azi,pentru a nu stiu cate-a oara,sotul ei-desi nu cred ca ar mai trebui numit asa-,o face in toate felurile,da in ea cu ce apuca,aproape o omoara.Ei au doi copii,o fata de 17 ani si un baiat de 8.Normal,fata se baga intre el si mama ei,aparand-o pe mama.In loc sa inceteze,respectivul da si in fata…Baiatul si-a luat bicicleta si a plecat..

Trist,nu?Cum ai putea sa asisti la o asemena scena,pentru a nu stiu cata oara si sa nu faci nimic?!

Am sunat la politie.Ma tin aia la povesti vreo 10 minute,si ma intreaba de 100 de ori unde,cand si cum.Le raspund calma la intrebari,inchid si astept..Dupa 15 minute,timp in care in curtea de alaturi se varsau lacrimi,strigate..si imediat sange,ma suna politistul care a fost pus sa vina sa remedieze,rezolve problema.

Ma ia asa pe un ton sarcastic,ca am sunat la politie?!Zic da.La care respectabilul domn politist:

“-Ce agresiune?Unde?Cine pe cine agreseaza?Deci,mai venim?”

POFTIM???Adica dupa 20 de minute,ma suni si ma intrebi daca mai trebuie sa vii?

Ma tine si dansul la povesti cu unde,cand si cum vreo 10 minute.Intr-un final apare,si nu stiu din ce cauza,trece de poarta vecinei si vina in vizita la mine,cu un alt prietenas de-a lui politist,in dreapta.Am ramas socata,sa vad ca nici macar cel din dreapta,nu s-a dus pana in vecini,pana am completat eu datele…

Ca ce sa vezi?Vecina poate sa moara,ca mai important e sa completez eu datele..
Daca fugeam de acasa,pana se duceau ei in vecini sa calmeze apele,si nu le mai dadeam datele?

Presupun ca trebuia sa imi cer scuze ca nu i-am lasat sa-si bea cafeaua/berea sau sa isi fumeze tigara…

Chiar nu inteleg,stimate domn politist,daca asta iti este meseria de ce ti-e greu sa o faci?De ce strambi din nas?Nu te-am pus nici eu ,nici vecina,sa te faci politist,din partea mea puteai sa stai sa dormi in sant,ca tot una imi era 🙂

 

Leave a Reply

