direct din suflet

De ce scriu si de ce scriu aici?

Nu,nu sunt scriitoare,nici blogger,si nici nu ma dau.Nu imi share-uiesc articolele pe facebook,instagram sau orice altceva.Blogul asta e umbra a sufletului meu,da,e un fel de jurnal.

Scriu ce ma doare,ce ma enerveaza,ce iubesc,ce simt.Nu ma citeste lume,si nici nu l-am facut cu scopul asta.De multe ori scriu gresit gramatical,scriu chestii aiurea.Nu am spus ca am talent la scris,dar mi-ar placea.Imi place sa scriu.Asa ma descarc eu cel mai bine.

De blogul asta nu stiu prietenii mei,nu stie familia mea,hmm…de blogul asta nu stie aproape nimeni.

Nu prea scriu in metafore,in descrieri amanuntite si detalii sofistificate.Scriu sincer si exact asa cum  vorbesc si cum gandesc.

Si totusi de ce scriu aici?De ce nu scriu si eu pe o foaie,intr-un caiet,in notepad..?

Sincer,imi place ideea de avea un blog al meu,da,asta e un motiv.Altul ar fi ca,fiind mai toata ziua pe calculator sau telefon,imi e mai usor sa imi asez gandurile aici decat pe o foaie.Si totusi de ce nu in notes sau notepad?Pai,de ce sa imi incarc memoria telefonului sau a calculatorului cand aici se pastreaza totul frumos,aranjat si eh….imi place no,sa am blog.kjl.jpg

 

4 thoughts on “De ce scriu si de ce scriu aici?

Leave a Reply

