people

DE-AM STII & inferioritate/superioritate

Dacă ați ști când treceți pe lângă un viitor prieten, dușman, suflet pereche, probabil ați fi mai atenți la trecători.
De multe ori m-am simtit inferioara,altii m-au facut sa ma simt inferioara,acum,insa le-as zice ca facand asta  au aratat de fapt ca nu imi sunt superiori cu nimic.
Poate,de fapt sigur,si eu am facut asta ala randul meu,am facut oameni sa se simta inferiori,cu alte cuvinte sa se simta prost ca nu au ceva din ce am eu,i-am facut sa se compare cu mine si sa se simta nasol din cauza fiecarui lucru care l-au gasit la mine cu plus si la ei cu minus.Si e o prostie.Imi pare rau,foarte rau.
Toti suntem o umbra si-un praf.
Nu esti superior nimanui daca ai haine mai bune,bani mai multi ,casa mai mare,familie mai buna,parinti mai nu stiu cum,ca ai un job mai bun,si asa mai departe.Si stii de ce nu esti?Pentru ca nimeni nu hotaraste unde se naste,nimeni nu isi alege familia.Nu ai de unde sa stii ca daca persoana respectiva ar fi avut sau daca ar avea oportunitatile pe care tu le ai nu ar fi undeva mult mai sus decat tine.
Ma gandeam la David-cel din Biblie-de el s-a spus ca e DOAR un cioban.De Goliat ce s-a spus?Ca era frica tuturor,ca era cel mai MARE,si cum a sfarsit?Doar o piatra i-a dat David-bietul ciobanas- si s-a dus cu toata puterea lui.Saul a vrut sa-l omoare pe David pentru ca el era imparat,TARE si cu  PUTERE,si totusi ,in final David a ajuns MAI mare,MAI tare,a ajuns imparata peste el si peste tot ce avea el..

Asa ca…niciodata nu stii daca ciobanul nu devine presedinte,niciodata nu stii cand tipu’ care azi e mort de foame in coltu’ strazii devine seful tau,niciodata nu sti daca nu cumva o sa ajungi la mana tipei aleia de care ai ras si ai facut misto….si crede-ma atunci ti-ai dori sa nu o fi tratat cu inferioritate,pentru ca nu-i lipsea nimic….decat OPORTUNITATILE.

Leave a Reply

