direct din suflet

Pentru si despre oameni faini

Mi-am dat seama ca despre asta ar trebui sa scriu de acum inainte,nu ca ceea ce am scris pana acum a fost foarte diferit.

Stiti ca mai sunt si oameni faini?Ca mai sunt oameni care stiu sa iti umple inima de fericire?Stiu,lumea e plina de oameni falsi,rai…bla,bla.MAI sunt oameni faini,si tu poti fi unul dintre ei.

Era un citat care tare imi place si zice:

‘Be the kind of person you would like to meet.’

Stii tipul ala de oameni la care iti vine sa le tot zambesti in continuare?Si le zambesti pentru ca ti-s dragi,le zambesti din toata inima,le zambesti pentru ca pur si simplu te bine dispun.

Ei bine,cam asa vreau sa fiu si eu.

Vreau sa fiu asa pentru ca imi place cand merg la doctor si acolo e doctorita mea foarte simpatica,care,saraca obosita,nu imi arunca diagnosticul si reteta in fata ci sta cu mine la povesti despre viata,imi zambeste si nu,nu-i dau niciodata nimic-desi merita-.

Vreau sa fiu asa pentru ca imi place sa merg cu autobuzul cand conduce nenea Aurel,care stie sa ne zambeasca,sa ne spuna glume,si chiar sa ne dea pufuleti si inghetata,chiar daca e treaz de la ora 5 si toata ziua pe drumuri.

Vreau sa fiu asa pentru ca imi placea sa merg la scoala cand o aveam diriginta pe tipa aia roscata,mereu plina de dume faine si dispusa sa ne auda toata tampeniile.Tipa aia care ne-a invatat ca e okk sa esuezi,tipa aia care de fapt e o doamna superba si care mi-a transmis boala cititului de care sunt foarte fericita ca sufar 😉

Si as mai scrie ca mai sunt…dar ma prea lungesc,si nu vreau sa uit de doi oameni care mi-s tot mai dragi,asa ca..

Vreau sa fiu asa pentru ca imi chiar drag sa merg la lucru cand stiu ca lucrez-sau mai bine zis locuiesc-la Ioana si  Simi.Ioana si Simi au doi copii tare frumosi si pretiosi si un mic paradis.Ei au Caii Lupilor,am crezut la inceput ca au angajati si ca grajdul cu cai este undeva departe,nu mi-as inchipuit ca ei locuiesc acolo,ca ei se ocupa cu toate,ca ei ingrijesc caii,ei dau cursuri.Asa ca de la suflet pentru suflet daca vrei sa iei lectii de calarie,daca iti place la tara,daca vizitezi Transilvania,treci pe la Caii Lupilor,se merita.

Leave a Reply

