direct din suflet

Escape

-Ecaterina,draga mea,se numeste viață și se trăiește!
Îmi rasunau in minte cuvintele prietenei mele,dar cum sa mai pot trăi?Cum sa ma traiesc cand tot ce vreau e sa mor?Eu nu vreau sa mai exist,de cum sa mai traiesc.
Viata,pff…ei,bine,pentru mine viata asta este moartă.
Prietenele mele se straduiau din rasputeri sa imi fie lumina in tot acest intuneric,organizasera deja vreo 5 iesiri in natura,pe care le am refuzat pe rand.Mă gandeam ca totusi o iesire la aer curat,dupa mai bine de o luna de izolare in casa,nu poate fi chiar o idee rea.Asa ca le.am sunat sa le spun ca accept de data asta invitatia la munte.large (1)
După moartea celui de al doilea parinte al meu,si mai exact mama, tot ce am putut sa fac a fost sa plâng,să plâng,să plâng,aa și să urlu,sa sparg câteva vaze,pahare,sa rup vreo 3 carti,si sa adorm cu sticla de vin pe mine.
M-am ridicat din pat si cand am realizat ce dezastru am in casă m.am luat de cap.Nici nu aveam cum sa imi gasesc geamantanu’ sau hainele.
M-am apucat si am facut curat.ORDINE.
Printre toate lucrurile imprastiate am gasit o cutie cu cateva din jurnalele mele din adolescenta.Nu m.am putut abtine si am inceput sa le recitesc.Am ras si am plans retraind toate momentele.
Pe langa toate,am gasit si un citat din cartea “Ce ne spunem cand nu ne vorbim” de Chris Simion,ce m.a motivat sa imi termin bagajul si sa merg la munte cu fetele:large

Să faci lucrurile la timp,căci dacă le faci cand poti sau cand crezi ca trebuie facute,s.ar putea sa nu mai ai pentru ce le face”

PS.dintr-o tentativa de a scrie o carte

Source featured image : Andrea Murasan’s blog

2 thoughts on “Escape

Leave a Reply

