direct din suflet

Lucrurile simple…

Mai sunt doar cateva zile,bine saptamani,de vara si vreau sa zic ca nu mi-am indeplinit planurile.

Nu am calatorit cine stie cat,de fapt doar m-am invartit in judetul asat-ba la tara,ba la oras-,nu am slabit,nu am mers la alergat in fiecare zi,nu am invatat o limba straina,nu am citit nimic din ceea ce trebuia citit pentru scoala,nu am trait nicio o dragoste de-o vara.Nu am mai mers in tabara,nu am dormit pe acoperis…cam nimic din ce mi-am propus n-am facut.

Dar…am invatat totusi ceva,si sper sa nu uit ce am invatat.

Am invatat sa fiu fericita acolo unde ma aflu,sa ma bucur de lucrurile mici,sa iert mai mult,sa daruiesc mai mult.

Am invatat ca ceea ce conteaza e AZI.

Am invatat ca daca un om te vrea in viata lui,te cauta,isi recunoaste greselile si cere iertare pentru ele.DSC_3187

Am invatat ca trebuie cateodata sa fii ca un copil.Sa fii naiv.Sa visezi ca orice e posibil,sa te bucuri de petalele de flori,de o baie in piscina-chiar daca stii ca apa aia nu e tocmai curata :)-de nori,de firele de curent,de bomboane,de gaini.de caini,baloane…DSC_2916DSC_2965DSC_2898

Am invatat ca trebuie cateodata sa te prefaci prost-to fool the fool who thinks they are fooling you.

Am invatat ca oamenii mari tanjesc dupa lucrurile mici pe care oamenii simpli le au,dar tanjesc dupa lucrurile mari.

Am invatat ca imi place,ca iubesc,simplitatea.

Am invatat ca sunt frumoasa cand ma simt frumoasa.

Am invatat ca trebuie sa ma iubesc pentru ceea ce sunt,ca mai tarziu altii sa ma iubeasca tot pentru asta.

Am invatat ca trebuie sa ma ocup mai mult de mintea si sulfetul meu,insa am invatat si ca asta nu inseamna ca trebuie sa imi neglijez trupul.

Vara asta am invatat..DSC_3237

 

 

Leave a Reply

