direct din suflet

De ce iubesc toamna?

Ce pot sa zic?Eu chiar sunt o persoana tomnatica.Da-mi niste liniste,o dupa masa de toamna,o carte,ceva cald de baut,un loc cozy si sunt cea mai happy.

Dupa ce am citit ce se scria pe straduta de iluzii,am zis ca de ce sa nu preiau si eu leapsa asta,si sa spun ce iubesc la toamna 🙂

Asa ca,astea sunt motivele mele:

1.Octombrie-nu stiu de ce,dar Octombire imi place mai mult-23f12067816feb408df39ef1d769a5d1

2.Culorile frunzelor.

3.Zilele ploioase perfecte pentru citit.

4.Nucile si merele-de restu’ fructelor nu ma prea ating-
5.Sosetele alea groase-desi p-astea le porti purta si iarna-af948a7b8a667c44dbe0ecd6e61476fb

6.Facutul de zacusca-cum zicea si Ilussion,asa mai petrecem timp cu familia,bine no mie mi place si zacusca :))-

7.Thanksgiving-chiar daca la noi nu se prea sarbatoreste,sper ca anul asta s o introduc la noi in familie-

8.Cafeluta din care ies aburi.

9.Plimbarile-iubesc plimbarile printre frunze colorote in toate culorile-

10.Toamna trecuta a fost una tare misto pentru mine-am cunoscut-o pe cea mai buna prietena a mea.

O toamna placuta tuturor! 🙂

One thought on “De ce iubesc toamna?

Leave a Reply

