direct din suflet

Zambeste-mi si spune-mi ca sunt indeajuns.

Povesteste-mi despre frunze,despre cum copacii se golesc toamna si infloresc toamna,spune-mi ca asa e si viata,azi e mai goala si trista,maine e stralucitoare si infloritoare.

Fa-mi o cafea si lasa-mi-o pe pervaz ca atunci cand merg dupa ea sa ma uit pe fereastra si sa -mi aduc aminte ca acolo afara ma asteapta atatea lucruri frumoase de vazut,de facut,atatia oameni de ajutat,atatea imbratisari de dat.

Du-ma in varf de deal,in varf de munte si adu-mi aminte ca ACOLO SUS este un CREATOR,ca acolo SUS este cineva care ma iubeste pe mine mai mult ca pe oricine.

Ia-ma de mana si urca-ma pe un acoperis si hai sa privim de acolo apusul.jhgsd

 

Leave a Reply

