girly stuff

Cum sa iti decorezi camera|Decor de toamna

Octombrie e aici-asta e minunat- si cred ca un esential in luna asta e un decor adecvat.

Fiind si eu in cautarea ideiilor de decorare,m-am gandit sa scriu despre asta.Am vrut neaparat sa imi fac din camera mea un loc cozy,perfect pentru citit,studiat si vizionat de filme si seriale,asa ca thanks pinterest for inspiration!

1.LUMANARI

Primul si primul lucru,pe care l-am achizitionat pentru un astfel de decor,au fost lumanarileee!Aromele pe care le-am cumparat eu sunt:scortisoara,vanilie si liliac,desi liliacul este mai de primavara,am luat pentru ca la magazinul la care am fost nu aveau asa de multe arome,mai aveau lamaie si portocale,cred,iar acestea doua din urma nu mi-au prea suras.

2.FRUNZE

Se gasesc peste tot.Cel putin mie,locuind la casa,mi-e plina curtea(daca vreti va dau si voua :)) ).Fie ca le pui in borcanase,le agati pe o ata,sau le lipesti dau foarte bine.Eu am optat pentru imprastierea lor pe pervaz,totusi.Mi se pare mai simplu si chiar imi place cum arata.

3.BORCANASE

Borcanasele sunt dragute,si poti pune in ele o multime de chestii.Cum ziceam mai sus,frunzele:)),poti sa pui in ele lumanari,sau betisoare parfumate,petale,eh..multe.

4.PUFOSENII

Cand spun pufosenii ma refer la paturile alea pufoase,pernutele alea dragalase,care se gasesc destul de usor in magazine si nici scumpe tare nu sunt,dar te incalzesc si arata si bine.

5.COLTURI

Nu stiu cum sunt altii,dar mie imi place sa ma ingramadesc in colturi,cand vine toamna sau iarna,sau oricand vreau sa ma simt intr-un loc mai cozy.Deci,da..aveti nevoie de colturi.Sa dau cateva exemple,un colt cu o canapea sau un fotoliu,sau va puneti patul intr un colt al camerei…05f4602b81cf773b9d0023bfc08eea7d

Eh,sau daca nu sunteti ca si mine,le puneti unde vreti si uitati de colturi 🙂

Acum dati play si apucati-va de decorat:

jhgsd

 

 

Leave a Reply

