direct din suflet

WAKE UP

Frunzele cad.Vantul sufla.Norii vin.Ceasul bate.Anii trec.Si tu ce faci,suflete?tumblr_mt8soyKzK61r7q7tuo1_500.jpg

TU pentru ce te macini?Tu cum te consumi si pentru ce?

Spune-mi suflete,ce-o sa ramana dupa ce treci?

Trece viata pe langa noi in timp ce ne tot ingrijoram cat de repede trece.Citim peste tot despre cum sa traim fiecare clipa si cu atat ramanem.Ne intoarcem la necazurile noastre,si ne facem capul calendar ora de ora,gandindu-ne cum sa platim facturile,ce sa facem cu masina ca nu mai merge,unde sa lasam maine copiii ca nu vine dadaca,ce ne facem ca trebuie de mers la nunta aia si de unde bani,n-am completetat hartiile alea,am uitat,n-am facut,trebuie facut,si ei bine…asa se duce viata.

Nu stiu cand o sa incetam sa scriem despre asta,probabil cand o sa invatam sa traim.NU as vrea sa spun asta,chiar imi vine greu,dar se pare ca nu degraba…

Traim intr-o coma din care nu ne mai trezim odata!!!

 

jhgsd

Leave a Reply

