direct din suflet

Cine esti tu moarte,pana cand vrei sa domnesti?|Viata sau moarte

Joi dimineata,am primit un  mesaj:

“M-a sunat mama,a murit Cristi..”

Am raspuns cu “ce?” si am zis cu voce tare:”Nu se poate!Inca nu l-am cunoscut.Trebuia sa facem cunostinta.”

Pritena mea cea mai buna imi scrisese,Cristi era varul ei,de care imi vorbea zilnic,era pentru ea ca si un frate mai mare.Si tot am avut planificat sa facem cunostinta,dar el plecase in Germania,la lucru..A revenit marti,si chiar ziceam ca de data asta,trebuie sa facem neaparat cunostinta.Il stiam asa de pe retele de socializare si din povestile ei.Urma ca weekend-ul asta sa isi serbeze ziua de nastere la cabana,cu multa lume,cantareti,neamuri,prieteni..voia ca totul sa fie perfectc8ff21fa6bbf5d91b748837f093bdcd5.jpg.Miercuri noaptea deja curgeau mesajele de “La multi ani!” pe peretele profilului de facebook,dar nu a apucat sa le raspunda pentru ca in jur de ora 3:00 a decedat.A fcaut accident de masina,adormise la volan…Trist,foarte trist…Sa mori de ziua ta,sa nu apuci sa canti: “I don’t know about you/But I’m feeling 22″(Taylor Swift’song)…

Ne-ar fi placut sa putem da vina pe cineva.sa fi intrat alta masina in el,sa fi fost baut,sa fi fost cu cineva care sa-i distraga atentia…sa-l fi pus cineva sa mearga cu masina atunci…sa fi avut o boala,ne-ar fi fost mult mai usor…

Ne-ar fi fost ma usor sa fi stiut ca nu-si iubea viata,ca ii rau,ca voia sa mearga..dar,nu..pur si simplu a fost asa cum a fost.Nu vom sti niciodata de ce,oricat ne-am intreba..A fost un soc si ar ttebui sa fie o trezire pentru noi toti!

Pentru ca toti credem ca avem timp,ca nu ni se poate intampla noua,ca maine e pentru noi..Adevarul e insa,ca exact asa cum s-a dus Cristi,putem sa mergem toti…

Intr-o fractiune de secunda,te-ai dus…Si ce ramane dupa ce ai murit?

Poate unii vor plange dupa tine,poate altii nu…poate o  sa ai o inmormantare frumoasa sau poate nici nu o sa ai una..Poate o sa iti ramana copii,sotie,parinti…o sa vorbeasca frumos despre tine,ca asa facem noi,dupa ce e mort omul tot timpul a fost bun,frumos,zambitor,prietenos…Dar,tu unde te duci?

jhgsd

Leave a Reply

