direct din suflet · people

Spitale|Probleme discutabile in Romania

Mda,acum am sa ma cam plang…Stiu ca toti ne plangem de sisteme,ba de invatamant,ba de spitale…adevarul e ca avem de ce ne plange.

Am avut parte de o experienta de destul de groaznica,duminica noapte am lesinat.Am fost lesinata in jur de 10 minute,in fine spun asta pentru ca de obicei lesinul tine vreo 2-3 minute.Eu cam am probleme de sanatate-gen cu rinichii,fierea,amigdalele,bla bla-,deci stiu totusi cate ceva despre chestii groaznice ce ti se pot intampla,insa din chestia asta cu lesinul mi-am revenit destul de greu,si acum inca sunt slabita s.a.m.d.

In urma celor intamplate,am fost internata o saptamana in spital,daca mai stateam jur ca intram in despresie.Am mai fost internata,dar niciodata nu mi a fost asa de..groaza,greata de tot ce inseamna spital.Poate pentru ca atunci eram mai mica,si nu vedeam si intelegeam atat.

Sa trec la subiect.

Ceea ce vreau sa zic de la inceput e ca intr-adevar,sunt si spitale bune in Romania,avem si medici foarte buni,doar ca toate astea sunt prea putine ,pe langa cate sunt groaznice.

 

untitled-6

In primul rand,toata lumea sa misca asa de inceeeeeeeeeeeeeeet-da,am lungit cuvantul,ca sa simtiti cat incet se misca-.Pana ajunge la tine ambulanta poti fi mort de 10 ori.Apoi pana ajunge sa te consulte cineva,la fel.Stiu spitale din Romania,care tin pacienti cu boli destul de grave,doar cu calmante…

In al doilea rand,prea putin personal medical de treaba…E la mintea cocosului ca atunci cand esti bolnav ai nevoie de chestii dragute,de vorbe bune,de cineva care sa-ti zambeasca,sa se comporte frumos,nicidecum de cineva care sa strige la tine,sa se uite urat,etc.Asa ca.. “Dumnezeu sa binecuvanteze asistentele de treaba“(citat de John Green),pentru ca avem prea putine-ducem lipsa si de infirmiere ok,doctori,etc-.

Mai apoi,curatenia.Am pus-o printe ultimele pentru ca prin spitalele prin care am fost eu,la capitolul asta era destul de ok.Doamne,spitalul e definitia curateniei,e asa absurd ca fix acolo sa fie mizerie,dar exista spitale ingrozitor de murdare in Romania(unde paianjenii sunt cele mai inofensive creeaturi care se pot pune pe tine).

untitled-8

Viata la spital sau de spital,cum vrei sa-i spui este si suna la fel de naspa.Ma iubesc prea mult spitalele astea,parca nu vor sa ma mai lase sa plec.Spitalurilor,trebuie sa invatati ceva!Uneori chiar daca iubesti o persoana,o lasi sa plece.Iubiti-ma atat de tare,incat sa ma lasa-ti sa plec.Promit,nu o sa ma mai vedeti niciodata prin preajma voastra-ce tot zic,parca voiam radiologie…

jhgsd

Leave a Reply

