books

“Absolut tot” de Nicola Yoon | Un fel de recenzie

Helăău,helăău!Absolut tot, este una din cartile de pe lista #5cartipanalacraciun , si ia ghiciti ce?Da,am terminat-o!!!

Am terminat-o si pot sa spun ca e o carte draguta si tareee usoara de citit!Eu una am terminat-o in vreo 2 ore,e genul ala de carte care te face sa nu te opresti din citit.Vreau sa mentionez faptul ca e o carte care,poate,daca ai peste 20 de ani nu ai citi-o,eu de exemplu am citit-o din curiozitate,si mi am cam dat seama de pe la primele pagini care e punctul culminant al povestii.

Totusi,titlul si coperta(oh,coperta e chiar draguta) m-au facut sa ii acord o sansa.

Va las aici cateva poze,ca sa va puteti face o idee:

Leave a Reply

