direct din suflet · girly stuff

THE LAST DAY OF NOVEMBER

Azi,vreau sa povestesc despre cum mi-am petrecut ultima zi din noiembrie.

Inca nici nu-mi vine sa cred cum a trecut luna asta,parca nici n-a inceput bine,ca a fost gata.Chiar circula o poza pe instragram zilele astea pe care scria : “november really lasted 4 seconds”, Doamne, cata dreptate!img_20161125_111124

De dimineata,am fost la o ciocolata calda,cu cea mai buna prietena a mea!

Am stat la insirat de povesti pana spre amiaza…

Dupa-amiaza,cu alte fete-mda, a fost ziua fetelor- am facut o plimbare,pe drum de tara,pe frig de ne inghetau urechile si nasurile…Dar,am stiut ca merita,ne-am vizitat lacul nostru preferat!Ne era dor de el,deoarece nu am mai fost de prin septembrie…

Mai jos inserez niste poze,imi pare tare rau ca n-au calitatea pe care as vrea sa o aiba…but I hope you will enjoy them!

 

 

Mi-am facut si eu niste pozici la lac,avand in vedere ca proprietarii si-au facut ponton nou 🙂

img_20161130_165910Eh,se pare ca doar in asta se vede pontonul…

 

 

img_20161201_170529

jhgsd

Leave a Reply

