direct din suflet

Intrebare intrebatoare: DE CE ?

“De ce?”,lansez intrebarea asta care rasuna ca un ecou,in gol,repetandu-se la infinit…

De ce atata suferinta?De ce atata saracie?De ce mor atatia tineri?De ce atatea boli?…

De ce simt ca fericirea nu e pentru mine?De ce niciodata nu sunt de ajuns?De ce tot timpul ma simt urata?De ce incercand sa fac doar bine,fac rau?

Oare sunt blestemata?Se poate asa ceva?Se poate,dar eu am ales de mult sa nu cred in asa ceva.Sa-mi fie acesta destinul?Si asta se poate..dar tot de mult am ales sa nu cred nici in asa ceva…

Prefer sa cred ca “tot răul e spre bine” .

Prefer sa cred ca,daca nu mi se intamplau toate astea mie,nu ii puteam intelege pe altii, iar, pe oameni,daca nu ii intelegi nu ai cum sa ii ajuti.

Prefer sa cred,ca prin suferintele mele,ca prin toate lacrimile varsate,am scutit pe altii de asa ceva…e cam absurd,dar tare mi-ar placea sa pot sa cred asta.

Prefer,totusi,sa fiu tare,in urma a tot ceea ce s-a intamplat,ca cei din jur sa gaseasca in mine o motivatie,si sa zica “daca ea a putut,si noi putem” !

La fel,prefer sa cred ca intr-o zi va fi mai bine si pentru mine,si voi vedea adevaratul rost a tot ceea ce mi s-a intamplat si am simtit si nu am inteles de ce.

Daca ar fi sa continui cu intrebarile,ar fi muulte,mult prea multe…si totusi,problema nu ar fi asta,problema ar fi ca nu le-as gasi raspuns decat la prea putine dintre ele.

2 thoughts on “Intrebare intrebatoare: DE CE ?

Leave a Reply

