direct din suflet · people

A little bit of humanity, please

Oare sunt singura care s-a intrebat de ce exita atata rau in lume?Cati dintre noi oare nu s-au intrebat, daca Dumnezeu exista, de ce exista rau?

Pentru ca oamenii au posibilitatea de a alege,au vointa libera…Noi avem aceasta libertate si o folosim cum?Alegand raul?!

Unde traim?In ce lume?Unde am lasat umanitatea?

Am uitat sa intelegem,am uitat ca: ‘sa-ti iubesti aproapele, ca pe tine insuti’ inseamna sa il intelegi.Am uitat ca in asta se cuprinde legea si proorocii.

Stam indiferenti in fata suferintelor altora,am uitat sa mai dam ajutor…e Decembrie,Craciun,chestii,for God sake, si si acum ne folosim mainile doar sa cerem.

Oamenilor de langa noi le mor oameni si tot ce avem sa spunem e: “si ce daca?Sunt o multime de oameni la care le mor persoane dragi”.Wait, what?

Ceea ce ma dispera cel mai mult este faptul ca se trezesc tot cei care nu au trecut niciodata printr- o astfel de situatie, sa comenteze…

Am devenit niste monstrii,bestii sau mai bine zis roboti programati sa distruga, sa distruga suflete, trupuri, sa distruga zile care ar fi putut fi frumoase,zambete…

Raul este peste tot,de ce?Pentru ca noi suntem rai.Din ce in ce mai rai,mai reci,mai indiferenti,mai insensibili…Ce se intampla cu noi?Ma ridic si strig asta sa se auda pretutindeni!

OAMENI,CE SE INTAMPLA CU NOI?tumblr_o8z841gUUC1ujp4goo1_500.jpg

 

 

 

Leave a Reply

