direct din suflet

5 zile pana la Craciuun

Sunt asa de curioasa de cum va fi Craciunul asta, pentru ca de la inceputul lui Decembire pana acum nu stiu de cate zeci de mii de ori mi s-au schimbat planurile.

Sper la un Craciun frumos, de poveste, plin de rasete, prieteni, familie, iubire.

Daca ma intrebi ce se afla pe scrisoarea mea catre Mos Craciun, o sa-ti spun, ca desi poate suna fariseic,dar ceea ce imi doresc cu adevarat este sanatate, pace in sufletul a toti carora le-au fost zdruncinate sufletele anul asta de tot felul de necazuri, iubire pentru toti acei ce se simt singuri de sarbatori…

Eh, si acum, totusi sunt si eu om si imi doresc si lucruri materiale, cum ar fi:

  • Caaarti, carti
  • Cafea (d’aia buna..buy me coffee and we are best friends)

Voi ati terminat de cumparat cadourile?Daca nu, poate o sa va fie de folos urmatoarele imagini:

 

 

jhgsd

 

Leave a Reply

