direct din suflet

Dear Jesus,

Azi este ziua Ta, si cum obisnuiesc sa le scriu scrisori tuturor celor dragi de ziua lor,m-am gandit ca neaparat trebuie sa iti scriu si Tie!

Azi de ziua ta vreau sa Iti multumesc pentru tot ce faci pentru mine!

Azi vreau sa Iti multumesc ca ma asculti tot timpul!Esti tot timpul langa mine!Iti multumesc ca te ingrijesti de toti cei dragi ai mei!Iti multumesc pentru ca ai venit pe acest Pamant plin de urat si mizerie sa lasi o urma de culoare, de iubire, un pic de alb…Iti multumesc ca ai ales sa stai langa mine,chiar si atunci cand aproape te-am uitat!Iti multumesc ca indiferent cat de mult Te-am jignit,Te-am batjocorit,oricat de rea am fost,Tu mi-ai aratat cat pot sa fiu de buna, mi-ai aratat ca pot sa iubesc, ca pot fii un om bun!Iti multumesc ca nu ai incetat sa imi oferi binecuvantari,chiar daca nu le meritam!Iti multumesc ca mi-ai aratat ca am un rost pe acest Pamant,ca merit, ca sunt iubita!

Iti multumesc din tot sufletul meu!!!Iti multumesc pentru ca esti Tu!La multi ani, Celui ce Cerul a lasat sa moara pentru mine!La multi ani,Celui ce a facut mult prea multe pentru mine sa ii pot multumi intr-o viata de om!

2 thoughts on “Dear Jesus,

  1. Minunat ai scris, frumos și inspirat gest. Mi-a răsunat în suflet prea puternic finalul ca să nu îl redau, cu voia ta, aici:
    ”La multi ani,Celui ce a facut mult prea multe pentru mine sa ii pot multumi intr-o viata de om!”

    Este o esență ce merită avută tot timpul în vedere: putem încerca să dăruim fiecare clipă din viața pământească, și tot n-ar fi de ajuns pentru cât de multe am primit.

    Mulțumesc frumos, numai bine!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

