direct din suflet

MEDITEAZA|2016’s gone

E timpul sa ne uitam asa in mare peste anul 2016.

Pentru mine anul 2016, a fost un an tare ciudat, dar cred ca asta mi-a placut la el, a continuat sa ma suprinda,fie ca au fost surpinze mai putin bune sau bune.

Mai pe scurt, anul meu suna cam asa:

  • in ianuarie, am incheiat o relaite-yeah,still single-
  • in martie, am reusit sa petrec o zi intreaga in Borleasa,ceea ce banuiesc nimeni nu are habar ce si unde e,e unul dintre locurile in care imi petrecam verile cand eram micuta, “the place where eveyhting’s better and safe”. Acea zi la Borleasa m-a facut sa imi dau seama de importanta unei familii sanatoase,de belsugul si libertatea vietii traite la tara,de cat de frumoasa e Romania si de cat de putin o pretuim!
  • in vara am avut parte de multe surprize, au venit bunicii mei din America,prin iunie,mai apoi ,in iulie,am avut o surpiza nemai pomenita cand m-am treit in curte cu una din matusile mele preferate pe care nu o mai vazusem la fel de vreo 4 ani..si tot atunci mi s-a oferit un summer job pe care il doream demult,dar totul a fost spontan pentru ca odata cu trecerea lunii iulie nu credeam ca o sa mai am parte de asa ceva..si asa am ajuns la Caii Lupilor, unde am cunoscut oameni care isi traiesc viata facnd ce le place,oameni faini, si de atunci am zis:“I am going to make everything around me beautiful – that will be my life”
  • in octombrie a murit Cristi…un eveniment care m-a zdruncinat tare,si m-a facut sa gandesc total altfel multe chestii..apoi am avut o alta experienta nasoala,cand am lesinat si am sta in spital mult itmp,un alt moment care m-a facut sa privesc altfel viata si multi oameni din viata mea…

Nu stiu cum si cat timp v-ati facut sa meditati zilele astea la cat de mult ati evoluat sau involuat anul asta, dar stiu ca ar trebui sa o faceti.

E pe sfarsite anul si e necesar sa stii daca ai facut ce ti-ai propus sau au ramas planurile pe hartie…E important sa stii daca ai trait anul asta sau a trecut viata pe langa tine?

Cati oameni noi ai cunoscut?Cate experiente noi ai avut?Cate locuri noi ai vazut?

Cate jurnale ai umplut si cate poze ai facut…cate amintiri placute ti-ai facut, cat din ceea ce s-a intamplat anul acesta o sa povestesti in urmatorii ani?

Hmm..vreau sa stiu daca acum spre sfarsit de an te-a apucat melancolia sau esti nespus de fericit ca o sa apara noi oportunitati si vise, si sperante?

Acum spre sfarsit de an, esti optimist sau pesimist?Daca ma intrebi pe mine, o sa-ti spun ca nu sunt , nici una, nici alta, sunt realista 🙂

Deci,da.. nu ma astept ca anul care vine sa fie cel mai tare, cel mai spectaculos, dar stiu ca daca o sa muncesc mult si o sa am grija ca visele mele sa devina realitatea, atunci o sa fie !

Mai multe despre planificarea noului an, dupa 1 Ianuarie!

Pentru voi cum a fost anul 2016?

jhgsd

 

 

 

Leave a Reply

