direct din suflet

E 2017 si e soare

Afara e soare..afara…insa inauntru e innorat.Ma pierd printre cuvinte ce poate nu-si au rostul…Imi musc buzele regretand toate datile in care trebuia sa zic “da” si am zis  “nu”.b628e311929258a163fe634815f24d0d.jpg

As mai vrea o cafea sau un pahar de vin,ca tu oricum nu vi…

As mai vrea sa fiu o pasare,nu ca am mai fost,dar am mai vrut.., sa ma pot pierde in infinitul cerului.

As vrea sa fie totul alb imaculat, dar pana si zapada e calcata in picioare si nu mai e la fel de alba,si ea devine mai murdara,dupa ce e calcata,lovita,aruncata…uneori chiar alungata.

N-am nevoie de nimeni si nimic,din ceea ce crede lumea ca am.Am nevoie doar de pace in suflet si o minte limpede.Fericire…

E atat de aproape fericirea…Cum de oare nu o pot gasi?

 

jhgsd

Leave a Reply

