direct din suflet

Nimic , nimicuri

Nu mai stiu nimic.Chiar nimic.Ma intreb pentru a mia oara,eu sunt chiar asa paralela cu lumea asta sau lumea asta e asa paralela cu mine?

Acum cateva zile mi-am zis, iei viata mea incepe sa sune bine, eram happy, toate bune si frumoase, azi ma simt ca dracu’ si ma gandesc unde si cand am gresit asa de tare, de viata a ales ca pentru mine fericirea e doar o stare de moment?!

Nu mai stiu, candva puteam sa numar pe degete oamenii pentru care am pierdut respectul , azi, insa… nici sa am toate degetele rudelor mele n-as putea(parintii mei au cate 12 frati).

Azi, nu mai stiu, cate nopti si zile planse am, candva puteam sa adun momentele si motivele pentru care am plans..dar, acum nici nu mai stiu cateodata de ce plang.

As vrea sa…fie altfel.Asta nu e viata pe care mi-o imaginam acum cativa ani, nu asa trebuia sa fie…

But…I will figure it out somehow.

Zilele ce-au trecut mi s-au pus doua intrebari capcana:

  1. Ce inseamna fericirea?
  2. Daca te-ai putea intoarce in trecut, ce sfat ti-ai da?

La prima am raspuns super prost,dar astea m-a facut sa inteleg exact starea in care ma aflu.Am zis asta : fericirea e o stare de moment.Suna trist,asa-i?Exact de-aia am inceput sa plang cand am ajuns acasa pentru ca mi-am dat seama abia atunci ce am raspuns…si ca asta inseamna ca eu sunt trista…ca fericirea pentru mine e doar un moment..

Rezolvarea la aceasta problema mi l-am dat tot eu, cand am raspuns la ce-a de a doua intrebare cu urmatorul raspuns: “Fii mai mult tu insuti!”

M-a aprobat toata lumea, iar cei cu mai multa experienta de viata m-au completat:

Sa fii tu insuti si sa nu-ti pese de nimeni!Pentru ca pana la urma nimeni nu-ti pune in farfurie!Doar de parinti, de ei sa-ti pese, ei nu iti vor raul niciodata.Sa ii respecti!Inca o chestie, niciodata sa nu te stresezi prea tare pentru o chestie,fie ca ai facut un lucru jenant sau ai zis ceva, toate trec si mai tarziu toate chestiile marunte pentru care acum te bagi in pamant de rusine, o sa ti se para amuzante!

Leave a Reply

