direct din suflet

The place where everything’s better and everything’s safe | Borleasa

Mi-am propus ca ori de cate ori mi se termina starea asta pozitiva, sa ma duc intr-un loc in care ma simt vie.

Cred ca tuturor ni se intampla asta,sunt pe lumea asta cateva persoane,cateva locuri,care it pot reda starea de optimism, dorinta de-a trai, de a face lucruri frumoase.

De ce facem totul sa fie asa de complicat?

Nu trebuie sa dai  nu stiu cate sute sau mii de euro ca sa mergi intr-un loc unde sa te simti viu,sa fii plin de optimism si fericire…sunt locuri frumoase exact langa noi,trebuie doar sa ne deschidem ochii si inima sa le vedem.

Ne tot plangem ca nu avem,ca nu putem..dar ,ia sa ne gandim la lucruri mai simple,mai mici..cum ar fi?Poate asa vom fi mai bucrosi,mai pasnici,mai iubitori…

In week-end am fost la Borleasa,unul din locurile mele de recapatare a fortelor…si da e un loc la mine in judet, si da, nu m-a costat mai mult de 50 lei sa merg acolo (incluzand combustibilul pentru masina,etc..), dar ce tot vorbesc eu, haideti sa vedeti poze:

Leave a Reply

