direct din suflet

Consecinte

V-ati luat cafeaua, ceaiul? Daca nu, repede fugiti si luati-va, ca am de gand sa intind o poveste cam lunga aici.14390674_1112117722228997_9198919026146660755_n.jpg

Question.Question.

Eu una, am mai spus-o, si o mai spun, ma gandesc destul de mult la treaba asta.Sunt poate prea fricoasa,tot timpul ma gandesc de 100 de ori “da” sau “nu”?

Spuneam candva ,tot aici pe blog, ca mi-e frica sa nu fac alegeri gresite,sa nu ma trezesc peste zile,luni sau ani ca am ales gresit si sa ma intreb “cum ar fi fost daca?”.

Multi se bazeaza pe destin, soarta si pe “Asa a vrut Dumnezeu”, mai, sincer eu nu  prea sunt de acord cu asta.Sunt foarte crestina, cred in Dumnezeu, dar noi reusim cumva sa dam vina pe El, si zicem, ma, daca El asa a vrut, eu ce sa fac ca imi merge rau?

Stati, ca nu asa sta treaba de fapt, Dumnezeu i-a dat omului libera alegere, vointa libera sau cu alte cuvinte nu il obliga sa faca nimic.Noi cam asa am ajuns sa o luam…ca si cum Dumnezeu a desenat asa frumos un drum plin cu pietre si bolovani, si dealuri de urcat si tepi s.a.m.d.

Stiti testele alea grila?No ,cam asa vad eu treaba asta, Dumnezeu iti pune in fata 5 variante , in functie de ce ai invatat de la El , trebuie sa o alegi pe cea buna,n-ai ales-o?Gata, un punct din viata ta s-a dus..sau 2, depinde decat valora raspunsul.

Omul, este liber să aleagă ceea ce îi place, ceea ce consideră a fi potrivit pentru ţelul pe care îl urmăreşte. Fiindcă nu este constrâns de o altă persoană să ia deciziile respective, el este răspunzător pentru ele.

Suntem intrebati fiecare la randul nostru, daca credem in destin.Nu pot sa spun ca nu cred in destin, cred in el cand e vorba de moarte,si am sa va spun si de ce, pentru ca se pune intrebarea :”Daca de exemplu a fost un accident moartea omului respectiv , vrei sa spui ca asa i-a fost sortit?”

Vreau sa inteleaga toata lumea, nu cred ca ti-e sortit cum sa mori, ci cand.Si o sa dau exemplu urmator, care mi-a deschis ochii oarecum privind subiectul asta,acum doi ani, unchiul meu facuse preinfarct, prin resuscitare si-a revenit, doctorii l-au adus inapoi la viata, pe drum spre spital, drumul facut zilnic de ambulante,a murit din cauza ca facuse accident ambulanta in care se afla.(RIP dear uncle 💕😦)

Consider ca am spus destule,concluzia este urmatoarea: da, exista consecinte.Da, viitorul nostru il alegem acum!

  • Eu am de-mi urmat un sfat,daca tot am ajuns pana aici: “do yourself a favor and work hard now”.(asta asa ca un bonus de motivaie păntru 2017)

Când suntem tineri e uşor să spunem: „O să-mi înde­plinesc visurile mai târziu” sau „Anul viitor va fi anul meu de glorie”. Tinereţea îşi permite luxul să creadă că „într-o zi” vom ajunge, în mod miraculos, la destinaţia din visurile noastre. Apoi se întâmplă însă ceva. Ne maturizăm si realitatea crudă îşi spune cuvântul: ziua pe care am tot asteptat-o, nu va veni în mod miraculos. Prezentul nostru se bazează pe alegerile pe care le-am făcut ieri şi pe cele de acum trei zile, trei luni, sau trei ani. Nu ajungem să avem datorii enorme, din cauza unei singure cheltuieli extravagante. Nici nu ne îngrăşăm cu zece kilogra­me, pentru că mâncăm copios la o singură masă. Iar relaţiile noastre, bineînţeles că nu se încheie peste noapte, în urma unei singure dispute mai aprinse. Suntem acolo unde sun­tem, din cauza unor alegeri subconştiente nepotrivite pe care le luăm absolut în fiecare zi şi care ajung să formeze realita­tea în care ne aflăm.

Inchei, totusi, cu un citat din Grey’s Anatomy (puteti sa luati asta si ca o sugestie de serial 🙂 ).

The human life is made up of choices. Yes or no, in or out, up or down. And then there are the choices that matter. To love or hate, to be a hero or to be a coward, to fight or to give in, to live or die, Live or die, that’s the important choice and it’s not always in our hands.

Live or die, hero or coward, fight or give in. I’ll say it again to make sure you hear me. The human life is made up of choices. Live or die, that’s the important choice and it’s not always in our hands.

Derek Shepherd(Season6, Ep.24-Death And All His Friends)

jhgsd

Leave a Reply

