direct din suflet

Don’t lose your heart, kiddo

Sau cum zicea Chiriluta:  “Niciodata sa nu uiti de inima ta”.

Intr-o lume in care iubirea se vinde mai ieftin ca ciocolata (cred ca Alina Ilioi zicea asta in prima ei carte), o lume in care e asa rea, o lume prea egoista, o lume care cei mai multi vor sa-ti raneasca inima, si reusesc..Tu, tu sa ai grija sa nu le-o lasi lor de tot.

E o lume moarta si tot ceea ce o mai poate invia este iubirea…Asa ca nu uita de ea!

Imi poveste cineva acum cateva zile ca de Craciun a trebuit  sa mearga cu sotul la urgente, iar acolo a aparut o doamna cu un betiv de mana, in spate preotul si inca un strain.

O scena ca deprinsa din filme…Si zice persoana care imi povestea:

“Ma tot gandeam,vai uite la doamna asta, saraca trebuie sa umble dupa un betivan de-asta.Si stau acolo, pe un scaun si analizez scena in tacere.

L-a gasit intr-un sant, aproape mort.Femeia se duce sa ii caute haine pe la nu stiu ce prietene de-a ei.Preotul dupa scutece, iar celalalt barbat cu el, sa-l ajute sa se spele.

Zic, no, or fi ceva rude, cine stie ce ii betivul cu pricina.Cand se intoarce doamna, de curioasa, o intreb: Da’ auziti, cine e?

Si imi zice ca se pregatea sa vina in oras si la iesire din sat, l-a vazut intr-un sant, a crezut ca e mort, si a vrut sa sune la politie, a vazut ca nu e,a chemat un vecin si preotul si l-au adus la urgente.

M-am tot gandit, eu as fi facut ce a facut doamna asta?Mi-as fi lasat ale mele sa ajut?

LECTIE DE VIATA…

LOVE ONE ANOTHER.

 

jhgsd

Leave a Reply

