direct din suflet · girly stuff

Pot diminetile sa fie frumoase?

Ghici ce?Pot.

Zilele astea am fost foarte racita,am stat doar in pat, n-am putut manca nimic, bla bla,in fine,nu ca sa ma vaicaresc pe aici am inceput sa scriu, voiam sa spun ca in zilele astea cel mai mult mi-au lipsit diminetile,cafeaua, timpul ala al meu din fiecare dimineata,muzica, citit sau scris-sau amandoua-, zilele astea mi-au lipsit foarte mult lucrurile astea mici.

Asa ca, am sa fac dimineata asta sa fie frumoasa, acum ca mi-am revenit putin, desi cafea nu pot sa beau inca, da’ bun e si ceaiul.

Magia a inceput de ceva timp, stau in noul meu fotoliu, cu geamul de la balcon deschis, si se aude asa de frumos tot de pe afara,ciripitul pasarelelor,pana si masinile suna fain asa pe fundal-alea care sunt putin mai departe-,se mai aude cate un “buna ziua” sau “sarut-mana”, cand trece pe aici vreo tanti draguta care se intoarce de la magazin.

 E o dimineata ploioasa, putin cetoasa, dar de ce nu ar putea fi frumoasa??

E frumos sa incepi ziua cu dimineti bune.Diminetile bune tot timpul sunt bine primite, de mine cel putin.Nu imi place sa ma trezesc cu stari naspa, nervoasa, suparata, bolnava….E asa de urat….

Haideti sa facem cat mai mult dimineti frumoase!

Leave a Reply

