direct din suflet

Ce inseamna “a trai”?

Daca ma intrebi pe mine o sa-ti spun ca inseamna a simţi.Oriunde si orice.

Mai inseamna sa râzi din toata inima ta.

Sa iubesti tot ce te inconjoara.

Daca la final de zi m-ai intreba ce am cules in ziua respectiva, ti-as enumera saluturile insotite de un zambet, ti-as zice de tanti de la Biserica care m-a intrebat “ce mai fac?”.

Ti-as zice de femeile de la spital care mi-au zis ca sunt frumoasa, chiar daca aratam deplorabil.

Ti-as zice ca o doamna si un domn au initiat o conversatie cu mine, si mi-au zambit calduros, urandu-mi o plimbare frumoasa in continuare.De nenea care imi povestea cum a fost pe vremea comunistilor si cate a indurat.


Ti-as zice de casutele dragute ce le-am vazut, de copiii care bateau mingea in mijlocul strazii, de baietelul care juca fotbal cu catelul, de vizita din noapte a celor doua prietene  si de povestile de la 1 noapte.

Ti-as zice de el cand vorbeste de lucrurile care le iubeste, de el cand se enerveaza din cauza nedreptatilor.

Ti-as zice de luna plina ce a fost azi-noapte.De soarele de la amiaza.De surasul bunicii.De mirosul cafelei de dimineata.De piesele lui One Republic si mai ales de:

Pe tine ce te face sa te simti viu?

Leave a Reply

