direct din suflet

Pentru tatii care au uitat sa fie tati, pentru familie si toti copiii care sufera

Nu sunt parinte si stiu ca nu am dreptul si nici experientele necesare ca sa dau lectii altor parinti despre cum sa fie parintii cei mai buni,pentru ca pana ce nu esti tu in situatie nu ai de unde sa sti..dar, o sa vorbesc acum din experienta mea de copil, si o sa spun lucrurile asa cum le vad copiii vostri, pe care i-am ascultat de multe ori ,i-am vazut plangand, i-am vazut fumand la colt de strada din cauza voastra, i-am vazut varsandu-si amarul cum mai rau nu se putea si in fata celor mai nepotrivite persoane.

Scriu asta pentru prietenii mei, pentru toti copiii aia pentru care mi s-a rupt inima, pentru fetitele fara tata, pentru adolescentii care nu s-au simtit niciodata iubiti…s.a.m.d

Cum ai putea deveni un parinte bun, altfel decat atunci cand iti asculti copilul si vezi cum stau lucrurile de fapt cu el?

Pana nu demult credeam ca atata lume este fericita..dar heei, ghici ce? am realizat ca atatea batalii se dau in spatele zambetelor si a fețelor fericite.

Doamne ca nici nu m-am putut gandi ca atatea familii sunt pe cale sa se destrame, ca atatia copii sufera din cauza ca parintii lor care ba se urasc unul pe altul, ba ii urasc pe ei..acf6dcbe9b990b4b53574a0aa094137d

Dar, hai sa incepem cu inceputul: am o problema tare mare cu tatii.Ba lipsesc de tot , ba sunt betivii orasului, ba isi inseala sotiile…le bat…ba nu-si recunosc copiii.Mai treziti-va la realitate!!!

Ce aveti in inima aia?Probabil, nu o aveti..

Dar, sa nu credeti, cunosc si mame…mame care si-au inselat sotii si apoi si-au impiedicat copiii sa-si vada tatal , cand acesta nu le mai putea ajuta financiar.

Oameni buni, ok..sunt neintelegeri intre voi,chestii, nu va mai suportati, dar lasa-ti copiii sa fie fericiti si feriti-i cat se poate de toate astea!

2f1fdc7670bfa082d4e5d78b385dcfed

Si sunt si lucruri mult mai triste si urate, despre mame si tati  la care nici nu vreau sa ma gandesc.

Acum, asa ca un mic ajutor pentru parintii care vor sa devina mai buni si nu stiu cum, o sa va pun chestiile de care sa plang copii vostri cel mai des – pay atention-:

  • Trebuie sa realizezi ca si copilul tau trece prin multe chestii, chiar daca tie ti se par banale, el le vede si le simte mai intens.
  • Statul acasa nu este solutie, o sa i se intample lucruri rele si acolo 🙂
  • Nu ii spune niciodata ca nu este destul de bun, destul de inteligent,destul…
  • Nu ii spune niciodata ca ar trebui sa renunte.
  • Niciodata nu il obliga sa faca anumite chestii, o sa ajunga sa ii se afac rau de la chestiile alea. (asta nu merge in toate situatiile, daca stii de exemplu, cai ii place ceva si el nu are curajul sa faca, obliga-l sa faca , for God sake)
  • Cand ti se pare ca nu e okk,nu-i spune ca e bine ,si ca ar trebui sa fie bine, ca poate nu stii nimic din ce i s-a intamplat si cate nopti a plans.

Daca ai facut toate lucrurile cu copilul tau, si a ajuns bine in viata, a ajuns un om de succes, sanatos, familie, chestii, sa stii ca nu e datorita tie , e pentru ca a fost mai puternic decat te-ai gandit, mai curajos, mai inteligent si a gasit o solutie sa scape.De ce sa scape? De toate gandurile negative, de vorbele tale care ii rasunau in minte : “uite cate am facut pentru tine, si tu nu esti bun de nimic!” .

Daca esti parinte si vrei sa nu iti creeze copiii probleme, eu zic ca trebuia sa-ti cumperi o planta, una artificiala chiar, ca si o planta naturala iti mai poate face probleme 🙂

Poate a sunat rautacios ce am spus pana acum, si parca aud pareri de genul: “s-a trezit o copila frustrata sa ne tina predici”,  tocmai de-aia vreau sa spun ca stiu ca si 252176bc474f4b8c35c020e187eed032parintilor le este foarte greu, uneori chiar imposibil de greu, si nici o clipa nu am afirmat ca le-ar fi usor.

De fapt ideea acestui articol mi-a venit ,in urma unei conversatii pe care am auzit-o intre doi parinti, care vorbeau despre educatia si cresterea fetitei lor de 7 ani.Si apoi intr-adevar, aducandu-mi aminte de toate cazurile nefericite pe care le stiu cu cresterea copiiilor m-au apucat si frustrarile.Asa ca, m-am descarcat aici 🙂

Another source of inspiration : http://www.irinab.com/search?updated-min=2014-12-31T14:00:00-08:00&updated-max=2015-11-06T14:37:00%2B02:00&max-results=50&start=14&by-date=false

jhgsd

Leave a Reply

