books

Carti | Aproape recenzii

  • Toate acele lucruri minunate– Jeniffer Niver

No, cartea asta trebuie neaparat sa o cititi!La inceput am avut o mica retinere, ca era vorba despre doi copii de liceu, si am zis ca poate e prea de adolescenti si n-o sa -mi

img_20170206_145717_094

placa, da’ eram curioasa ca tot vazusem citate, asa ca i-am acordat o sansa, si doamne, bine-am facut!

  • “Mi-am propus mie ca anul asta va fi altfel.Daca stau departe de mine, ar trebui sa reusesc sa raman treaz si prezent, nu doar semiprezent,ci prezent aici si acum.”
  • “Ce facem cu lucrurile care nu sunt neaparat rele, ci doar neplacute?”
  • “Care dintre sentimentele mele mele sunt reale?Care dintre euri sunt eu?”

 

  • Insomnii-Irina Binder

E o carte in mare compusa din articolele Irinei, dar va spun chiar daca le putei citi de pe blog,design-ul cartii  e unul ce nu trebuie ratat, si plus cine nu ar vrea sa aiba tot blogul Irinei pentru el? De coperta ce sa mai zic, imi inspira atatea…

img_20170119_085427_153

E o carte despre dragoste, viata, familie, suferinte, despre toate chestiile care iti pot creea insomnii.

Dar, sa trecem la citate :

  • “Daca nu-i vezi lacrimile unui om, nu inseamna ca acesta nu plange pe ascuns in sufletul lui.”
  • “Nu sunt saraci oamenii care nu au , ci aceia care nu raiuesc din putinul pe care-l au,nu sunt singuri oamenii fara familie si prietni, ci aceia care nu se au pe ei insisi.”
  • “Oare lipsa de timp ne dezumanizeaza, incat devenim indiferenti la suferintele altora si nu ne mai oprim dn cand in cand  la nga un sfulet indurerat sa-l alinam cu o vorba buna si trecem nepasatori pe langa un om flamand sau pe langa un caine ranit?Oare lipsa de timp ne impiedica sa-L cautam pe Dumnezeu?”

 

  • Te iubesc pe nevazute -Alina Ilioi

Daca va plac romantismele, sau aveti nevoie de ceva cald si dragut la superlativ, pe vremea asta rece, cititi-o pe Alina Ilioi.E un cadou foarte

img_20170121_190518_057

bun acum, cu ocaziile astea: Valentine’s day, Dragobete, 8 Martie 🙂

Aveam prima ei carte, si.. sincer credeam ca a doua e ceva c

ontinuare, dar ouups, nu e asa.

  • “Eu pun in cafea tot felul de arome, de frisca, de lapte.O compar cateodata cu viata.De ce sa o iau asa cum e daca pot sa-i adaug ingrediente care sa o faca mai buna, mai delicioasa si mai dulce?”
  • “Viata mereu o sa-ti dea sa gusti din bautara pe care o oferi altora.”
  • “Am crezut ca daca trece timpul, praful ajunge sa acopere ce nu am reusit noi sa acoperim.Am crezut ca peste o saptamna, o luna, un an, uitam ca am pierdut tot ce am avut mai de pret,am crezut ca o sa uit cine-a fost, si n-am sa te mai compar cu nimeni.”

Voi ce ati mai citit?Ceva recomandari ? 🙂

jhgsd

Leave a Reply

