direct din suflet · girly stuff

Primavara mai vine?

Stau la biroul meu si sorb niste cafea, chiar daca e trecut 11 noaptea, dar ce sa faci, asa e cand ai de invatat la bio.Stand asa, ma uit pe geam si prin camera si am realizat ca mi s-au cam ofilit florile primite de ziua mea, s-a dus si soarele din nou, azi chiar a nins…Trist, zic.Imi place zapada, da’ draga Iarna, las-o mai moale ca e martie imediat 😉


Mie una, mi se face dor de un verde, de niste raze calde de soare, de tricou si tanti din piata care vinde lalele…

Vreau sa ma pot plimba si ma pierd in zambetele oamenilor.Sa vad cuplurile prin parc, batranii la sah, baietii la ping -pong…mamici cu carucioarele cu bebelusi mici si dragalasi.

Sa vad cum imi zambesc timid ghioceii din gradina.Vreau sa ma plimb prin oras cu cafeaua in mana si sa nu-mi inghete mana si cafeaua..

Vreau sa pot privi inimile si privirile ce pana acum nu le-am putut privi de gheata ce era pe ele…
Oh, vreau sa renasca toate!Si sufletul meu cu ele…


Leave a Reply

