direct din suflet

Ziua poeziei si Bacovia

Azi, aparent, este ziua poeziei, si ma gandeam..hm, pe cine sa citesc azi?( bine,  recunosc, m-am gandit si la faptul ca n-am profitat de faptul ca azi la Julius Meinl cafeaua se plateste cu o poezie…)

Primul care mi-a venit in minte a fost Bacovia,cu al lui cimitir…

Si serios de nu, da’ Bacovia cred ca-mi place cel mai mult…e deep , asa cum imi place mie..


Liceu, – cimitir
Al tinereţii mele –
Pedanţi profesori
Şi examene grele…
Şi azi mă-nfiori
Liceu, – cimitir
Al tinereţii mele!

Liceu, – cimitir
Cu lungi coridoare –
Azi nu mai sunt eu
Şi mintea mă doare…
Nimic nu mai vreu –
Liceu, – cimitir
Cu lungi coridoare…

Liceu, – cimitir
Al tinereţii mele –
În lume m-ai dat
În vâltorile grele,
Atât de blazat…
Liceu, – cimitir
Al tinereţii mele!

Sper ca ati avut o zi a poeziei frumoasa!

Va recomand si : http://www.romanianvoice.com/poezii/poezii/poveste_gb.php 

 Hugs & kisses,

M.I.

Leave a Reply

