direct din suflet

Real or fake?

Atat de gresit e in zilele noastre sa fii real,sincer si deschis?

Tot timpul m-am gandit ca ar trebui sa fiu mai deschisa cu persoanele, si de ceva timp am inceput sa fiu…

Si acum a venit timpul ala in care regret.Regret ca am fost eu, cea reala.Regret ca mi-am impartasit visuril, sperantele, povestioare din viata mea…

Regret ca am fost reala , cand s-a putut sa fiu fake si sa scap nevatamata.

f94d442df933b4e85679a867f2362cc3

Niciodata nu am crezut ca o sa fac asta, ca o sa spun asa ceva.Dar, acum as vrea sa fiu din nou eu ,cea dinainte, care nu zicea nmic personal la nimeni, care isi tinea totul pentru ea, era mai bine..

Pentru ca acum am ajuns sa-mi pun la indoiala tot ce am, tot ce sunt…Nu mai sunt sigura de cat de frumoasa sunt, de cat de inteligenta, de hobbie-urile care ma construiesc, de povestile mele…

Acum nu mai vreau sa vorbesc deschis cu nimeni, nu mai vreau nici o discutie de la suflet la suflet, nimic…

Dar…eu nu pot fii asa, nu mai pot, cel putin.Sunt mult mai reala si oricat m-ar rani societatea asta…nu cred ca o sa pot fi vreodata asa de fake in cat sa ranesc voit atatea persoane.

Hugs & kisses,

M.I.

Leave a Reply

